Sjukt smart......

......med kruka till höet :O) Kommer inte ihåg vems blogg/hemsida jag hittade det på.......sån är ju cyberrymden, den ena sidan leder till en ny, som leder till en annan tills man slutligen undrade hur F*N hamnade jag här ;O)

Har i varjefall anammat det vilket funkar finfint!





Även köpt in VetBed till en myshörna där jag och dottern kan sitta och umgås med våra små vänner. Grön med svarta tassar på 150cmx100cm från Propet (supersnabb frakt, fick hem beställningen dagen efter vilket passar mitt "tålamod" perfekt ;O)




Kommentarer
Postat av: frida

Väldigt fin blogg :D

Fint dem har det, dina marsvin.

Vart har du köpt hagen?

2011-11-30 @ 12:31:51
URL: http://jagochminamarsvin.blogg.se/
Postat av: Qiwi

Jätte trevlig blogg =) Hoppas du kommer trivas på MiF ^^

2011-11-30 @ 15:27:51
URL: http://qiwismarsvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida: Tack! Hagen finns att köpa för 199kr på zoomarknad.se :O)



Qiwi: Tack det är jag övertygad om att jag kommer :O)

2011-12-01 @ 07:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0